26 de gen. 2012

FEIM MEDI A L'ÀREA D'EDUCACIÓ FÍSICA!!!!

En aquests vídeos podeu veure un parell de jocs que hem realitzat a l’àrea d’Educació Física amb l’objectiu de reforçar els continguts traballats a l’àrea de medi en relació al projecte “el cos”.

Aquest primer joc s’anomena “Material al camp contrari”, hi ha dos equips i hem d’intentar passar tot el material que poguem al camp contrari ( amb la mà o amb el peu que el mestre diu). Amb aquest joc recordam quina mà és la dreta i quina és l’esquerre, però també practicam amb la menys habitual!





Aquí practicàvem les “passades per parelles”, i abans de llançar deien en veu alta si ho feien amb la dreta o l’esquerra. D’aquesta manera pràcticavem diferents llançaments i recepcions alhora que repassavem la lateralitat i l’ús de la mà i el peu menys habitual.




En aquest joc els nins i nines de 1er mentre sentien la música corrien lliurement i quan s’aturava la música s’havien de saludar amb la mà que el mestre deia. Així apreniem quina és la mà dreta i quina és l’esquerre.



Aquí jugàvem al conegut “ pilla - pilla “, però el vàrem adaptar per així també practicar i recordar el nom de les parts del cos. Els nins que duen el con damunt del cap han d’agafar a la resta però només per la part del cos que el mestre diu…si ho aconsegueixen…canvi de rol!




Un altre joc “d’agafar”. Té el mateix objectiu que l’anterior però aquest cop tots els agafats queden asseguts a terra. El grup que aconsegueixi agafar a la resta amb menys temps guanyarà!




“Robar coa”, l’objectiu del joc és agafar totes les coes que poguem però ….amb la mà que el mestre digui. Així també practicam la lateralitat d’una manera molt divertida!






Per seguir practicant el coneixement de la mà dreta i esquerre amb els nins i nines de 1er vàrem jugar a desequilibrar-nos, però…amb la mà que el mestre deia! Qui tocava primer amb els dos peus a terra perdia!






Per acabar la sessió ens vàrem relaxar amb un massatge…a la vegada que aprofitàvem per recordar el nom de totes les parts del cos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada